Monday, April 18, 2011

Tired But Feel Good

Tadi kat kelas Ya Allah. Ngantok+Lapaq+Penat suma ada. Macam biasa kelas start pukul 8. Aku heran awat Chef Aswad wat lagu ni kat kami. Atleast bagi la kami breakfast sat xkan tak bole kot. Tadi pagi dua kali aku berak. Perut gila babi kosong. Bulan ni memang penat. Kayu Manis Restaurant bukak so budak2 sem 1 (kami) kena masak untuk depa. Hari ni dengan esok French Service kami x payah nak platting budak sem 4 yang platting kan. Lepas dah siap masak suma aku dengan Aien pelan2 pi naik cafe. Kami naik lift tingkat dua x berani nak ambek tingkat satu,dah la lift tu dekat ngan Kayu Manis sat g Chef Aswad nampak memang makan maki ah . Ntah mcm mana ABANG MYVI ada dalam lift sekali. Aku nak gelak gila2 kot. Aien dah buat muka hahahahahaha. Ajaq Pala :) Sampai ja cafe CANGAK LAGI! hahahaha sentap nasi teruih ah. Ikan keli masak cabai dengan sambal belacan. Memang sedap gila ahh. Budak len2 dok bawah yang kami tengah dok makan NICE NICE :). Penat tu xyah dok kata ah tapi memang best gila kot hari ni xtaw pasai pa. Apa2 pun aku tak sabaq nak cuti :) lagi 4 minggu lepas tu GOOD BYE SEM 1 WELCOME SEM 2 :)

P/S : Esok(Selasa) Daeng Supervisor Aien Asst. Good luck to both of you
Same to
Anep and Puan Sarimah for this Wednesday
and and and pray for me. This thursday i'm gonna be Supervisor and my Asst is Tira hope will be fine and smooth even in reality i fucking hate it. DAMN! Russian Service =.= OMG

No comments:

Post a Comment