Tuesday, April 19, 2011

Tired But Feel Good 2

Semalam lepas class Akib text. Dia kat Skate Park Mont Kiara. Aku baru ja habis class. Balik rumah pun belum. Tengah lepak kat bawah umah Aien. Aku pa lgi kelam kabut. Bawa moto x laju pun hahahaha. Sampai umah terus tukaq baju pa suma ambek deck then straight a head to Bukit Kiara. Macam barua gak ah sesat dua kali kot. Panas2. Memang best dapat skate ngan Akib. Lama x jumpa dia rindu kot. Time nak balik kimak toi sesat teruk kot. Aku sesat sampai Jalan Parlimen pa ntah. Takot gila dengan kereta cm babi suma. Sigh =.= Balik dari skate sampai umah dalam pukul 8 mlm terus mandi, Kakak aku pun balik nak main dengan Ashraf x bole dia dah tidoq. Dalam pukul 9.30 mlm cm tu Joe call ajak skate kat Kg.Batu. Memandangkan lama bebenor aku x menjejakkan kaki kat situ aku pun siap2. Pukui 10 lebih cm tu aku sampai umah dia then gerak sekali. Kawan2 Joe suma best2. Friendly. Memang terbaik ah. Lewat gak ah aku sampai umah =.= 11.55 malam NICE NICE aku dah pikiaq bukan2 hahahah. HANTU HANTU!!! Alhamdulillah selamat jugak sampai. PENAT GILA WEHHHHH!

No comments:

Post a Comment