Sunday, June 12, 2011

Best Best

Kemarin best gila. Lepak lepak lepak. Penat gila. Berjalan sakan hari ni. Hana,Eman,Fikri,mat ni dan aku berpusing2 di times square. Lepas penat berjalan aku pun agak x berapa nak sihat. Asyik demam ja. Kepala pening gila babi. Depa semua pun dah beli barang apa yg depa cari. Kami pi hantaq Hana dengan adik dia Fikri balik rumah. Time ondaway nak pi ambek moto kat gombak eman tanya " jom pi melaka mau? tngk alip? " aku pun apa gi hahah jom la aku ikot mat ni ja sebab dia drive. Dalam pukul 6 cm tu kami gerak pi Melaka. Gila babi. Best kot. ahahahaha. Baru rancang ja kot. Terus pi. Nice sungguh. Sampai kat Melaka dalam pukul 8 mlm cm tu. Lastly jumpa jugak MMU. Lepak dengan alip. Pastu bawa lepak pusat bandar melaka. Aku pun x penah pi Melaka. Rasa syok wey hahahahah. Syok sikit2 ja. Badan x sihat. -,- nate sungguh. Nanti nak pi lagi :) HEHEHE.

No comments:

Post a Comment