Thursday, April 14, 2011

What A Happy Day




Selepas berjuang bermati-matian segala titik peluh akhirnya dapat pujian. Chef Aswad gave us a big smile. Our food damn delicious. Our customer were enjoyed our food. That was great. Totally great. Then we were clean up the kitchen. Zamani asked me to throw the rubbish out and i walk along with Aien. Then we were started the conversation :

Aien : Weh dorang nak basuh kau doe?
Aku : La awat pulak dah? Aku buat pa?
Aien : Hahahaha lek2 kan esok birthday kau,dorang saje je nak maki2 kau. Kalau aku x bagi taw awal2 kang ko kecik hati lak
Aku : La xdak pa ah. Gila ah.
Aien : Baik ko gi blah. Ko tunggu aku kat mamak
Aku : Kk aku tunggu hang kat sana. cepat sikit

Aku pun berlari mengambil kunci motor di dalam beg. Budak2 ni tanya aku nak pi mana sebab Chef Aswad x bagi briefing lagi, Aku kata sakit perut nak berak sat. Cangak abah gi aku belah terus hahahahhaahah. Sampai ja kat mamak aku pekena roti canai dengan teh tarik aku lapaq gila kot, Pagi tadi makan apa ja. Nasi pun x sentuh, Barua toi. Tunggu punya tunggu Aien call aku dia cakap suruh aku gi bawah umah dia. Anep ngan Daeng ada sekali dorang ajak gerak pi mamak sekali. Aku pun pi la. Dah sampai kat umah dia,budak2 class datang sorang sorang. Aku dah ketaq pala dah. Amirul datang dia dah start basuh aku. Pas tu Jimmy then the rest. Aku mcm nak lari ja. Kira depa nak gaduh dengan aku la =.= anak haram toi. Aku dok tunduk pala ja. Pas tu ambek hang tepung,teloq ,bawang goreng segala mak nenek semua melayang kat kepala aku. hahahahahahaahahaha kimak toi. Habis baju kitchen aku kotoq teruk. Moto aku gila ah x serupa moto dah. Rambut aku mcm pelaq gi. Gila busuk teruk kot. Bau teloq. Harem. Depa semua dok gelak2. " Happy Birthday Chik!!!!!!!!!!" hahahahahahaha . Sumpah weh x penah aku rasa happy cm ni. X penah lgi la kawan2 aku buat cm tu kat aku. Ni first time kot. Pas tu aku pi basuh pala kat umah Aien. Depa ajak lepak mamak nak potong kek. Sampai kat mamak aku blushing gila. Malu yang teramat. Depa semua start nyanyi lagu. Orang kat kedai mamak dok usha aku dah. Malu gila. Yg paling best orang2 yg makan kat situ pakat nyanyi sama tepuk tangan gila terharu =.=. Pas tu Husna bawa kek aku pun potong. Kek dia sumpah sedap gila. No wonder la budak bakery kan. Lupa pulak nak snap pic cake tu. Rugi =.=. Overall thanks guys. You're the best.

A BIG THANKS TO : Aien,Anep,Daeng,Jimmy,Amirul,Husna,Azrul,Haziq Hazwan,Radz,Haziq,Hafiz,Eifa,Abang G,Fairuz,Apek kurus,Apek Gemuk and the rest. Thanks for the wish. LOVE YOU GUYS. Semua plan ni Aien yang buat, hahahaha thanks buddy :)

P/s : Babi toi fb ni. aku dah upload pic dia pi lari mana xtaw anak haram.

No comments:

Post a Comment